niedziela, 10 kwietnia 2016

Odpowiedź!

Kochani! Bardzo ale to bardzo was przepraszam!
Czytając wasze komentarze zrobiło mi się w pewnym sensie przykro.
Nie mam możliwości regularnie dla was pisać, związane jest to przede wszystkim z moją szkołą.
Jedyne co mogę wam obiecać to to, że w wakacje do was wrócę na stałe! Posty będą co kilka dni :) Pamiętam dobrze jak moja przygoda tutaj zaczęła się właśnie w wakacje, dwa lata temu (jak ten czas szybko leci!)
Nie olałam was, cały czas tutaj z wami jestem, czytam wasze komentarze i zażalenia.
Iiiii.... cały czas oglądam nasz wspaniały serial! Z wielkim żalem pożegnałam Hanę i Piotra, a teraz z całego serca kibicuję Sylwii (i być może Radwanowi? Kto wie?) Jednak według mnie "Na dobre i na złe" już nigdy nie będzie takie jak kiedyś, bez naszych głównych bohaterów to nie to samo...
I jeszcze jedno, jeżeli macie jakiekolwiek pytania lub więcej zażaleń (!!!) to śmiało, napiszcie do mnie - może uda nam się poznać, może uda mi się rozwiać wasze wątpliwości co do opowiadania.
Piszcie na: piatekkkkk@o2.pl
Trzymajcie się! Do zobaczenia w czerwcu!

12 komentarzy:

  1. Dzięki za informacje :* zmienia to postać rzeczy :)
    Pozdrawiam i czekam na next w czerwcu! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że odpowiedziałaś :)
    Pozdrawiam, ta co w poprzednim poście napisała ten ostatni, dłuugi komentarz ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że to opowiadanie będzie kontynuowane, jednakże ubolewam, że dopiero w czerwcu ;( Rozumiem obowiązki, brak czasu itd. Ale moze chociaz tak jedna częsc na miesiąc! ;>>>>

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Napisała przecież, że w wakacje.

      Usuń
  5. Mamy czerwiec, chcę opowiadanie!
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. i jak tam, będzie jakaś częśc? czy juz Ci się nie chce? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy coś dodasz. ????!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. lipiec, lipiec, lipiec już :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodasz coś? :( <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawie koniec miesiąca a tu jak było pusto tak i jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że świetna ta część wakacyjna :) a tak na poważnie to chyba trochę to rozumiem bo wakacje i te sprawy... chociaż w sumie jak ktoś się zobowiązał... no ale nic. Może we wrześniu się coś pojawi. :))

    OdpowiedzUsuń